Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis : Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch,... Celý popis
Koupit za 185 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mediální výchova
Doprava:
69 Kč
Skladem
185 Kč
Koupit za 185 Kč
Mediální výchova
Doprava:
72 Kč
Skladem
161 Kč
Koupit za 161 Kč
Mediální výchova - PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D.
Doprava:
49 Kč
Skladem
180 Kč
Koupit za 180 Kč
Mediální výchova - Lucie Sára Závodná, Jan Závodný Pospíšil
Doprava:
24 Kč
Skladem
209 Kč
Koupit za 209 Kč
Mediální výchova
Doprava:
59 Kč
Skladem
277 Kč
Koupit za 277 Kč
Popis
Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis :
Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství.
Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru.
Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Mediální výchova, Jazyk : Čeština, Počet stran : 108
Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží "podsunout". To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství.
Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice - předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru.
Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta.
Druh sortimentu : Kniha, Název : Mediální výchova, Jazyk : Čeština, Počet stran : 108
Parametry
Autor | PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D. |
Nakladatelství | Computer Media |
Rok vydání | 2020 |
Vydavatel | Computer Media |
Výrobce | Computer Media |
Počet stran | 108 |